Välkommen till Gullbranna Hästförening

Gullbranna hästförening är en ideell förening.

Föreningens målsättning är att genom god gemenskap få kunskap i hästhållning och hästaktiviteter.

Aktuellt:

18/12 Julmys i stallet kl16-18

Hippocrates Academy

Vi har nu uppgraderat ridskolan med ett nytt datorsystem från Hippocrates.se som ska förenkla vår vardag, samt ge dig som elev ett mervärde då du kan hantera dina lektioner och mycket annat i vår nya elevportal.

Detta innebär att du som elev / målsman måste logga in i elevportalen och uppdatera er personliga information samt godkänna eventuellt avtal. Om det finns ett avtal som du måste godkänna så är de det första som kommer upp direkt när du loggat in.

När du har gjort detta så hittar länken till din personliga information längst upp till höger - klicka på ditt namn och välj “Inställningar”. Gör de ändringar som behövs och klicka sedan på knappen som det står “Spara grundinformation” på.

OBS: Om du märker att “Spara grundinformation” knappen inte går att klicka på, så beror det på att ditt lösenord behöver uppdateras då det är för svagt, eller att det inte är ändrat från de “standard” lösenordet som vi har satt för ridskolan. Ändra lösenordet så kommer du kunna spara dina uppgifter.

Inloggning: Du loggar in på följande adress: https://academy.hippocrates.se

Som användarnamn skriver du in din mejladress.

Lösenordet är: Gullbrannahf2012

Och slutligen skriver du in bolagskoden som är: GHF

Elevportalen på mobiltelefonen:

För iPhone och iPads

Starta först upp din safari eller Chrome (webbläsare) och skriv in följande adress:

academy.hippocrates.se

Klicka på den lilla rutan med en pil som pekar upp. Efter det att du klickat på den lilla rutan med pilen så får du upp en meny. Klicka på Ikonen med texten ”Lägg till på hemskärmen”.

För Android surfplattor & telefoner

Se till att du har den senaste versionen av Chrome installerat på din enhet. Har du inte det så kan du ladda ner den från Google Play. Skriv in adressen:

academy.hippocrates.se

Klicka nu på de tre punkterna uppe i det högra hörnet. Välj ”Lägg till på startskärm” i menyn. Du får då ett val att ändra namn på ikonen, sen klickar du på ”Lägg till”

Vi har ridlekis för barn mellan 3-6år

Höstterminen börjar v 33

Vi har ridlektioner för barn och ungdomar 6-18år. Både nybörjare och fortsättning.

Höstterminen börjar v 33
Vi har även ridning för vuxna.
Nybörjare och fortsättning.

Höstterminen börjar v 33
Två gånger i månaden anordnar Gullbranna Hästförening dressyrträning för de medlemmar som vill vara med. Ulf Nilsson och Malin Stenström håller i träningarna.
Anmälan görs på 'Gullbranna Ridhus' på Facebook.
Ridningen sker enskilt endast en åt gången.
Två gånger i månaden anordnar Gullbranna Hästförening hoppträning för de medlemmar som vill vara med.
Mikael Greveback och Leontina Lammheden håller i träningarna.
Anmälan görs på 'Gullbranna Ridhus' på Facebook!
Alla medlemmar i GHF rider gratis på vår anläggning!

Välkommen att bli medlem för att nyttja detta tillfälle.